21 відгук

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (50) 472-52-58
+380 (62) 675-60-48
+380 (67) 365-25-23
УВАЖАЕМЫЕ КЛИЕНТЫ! БУДТЕ ВНИМАТЕЛЬНЫ ПРИ ЗАКАЗЕ-УТОЧНЯЙТЯ ЦЕНУ И НАЛИЧИЕ !!!

Фактори що впливають на вибір високоміцних болтів для конструкційних сталей

Фактори що впливають на вибір високоміцних болтів для конструкційних сталей

 


Для сталевих конструкцій, що піддаються впливу оборотної або ударного навантаження всі поточні правила проектування суворо рекомендують використання високоміцних болтів.
Поведінка попередньо напружених з'єднань сильно залежить від процесу складання. У зв'язку з необхідністю забезпечення вимог при розробці сполук враховують
попереднє натяг болта, яке змінюється в часі і характеризується трьома конкретними значеннями:

- початкове попереднє натяг, представлене значенням напруги розтягування після першої затяжки

- залишкова показники, представлені значенням тимчасового опору коли затягнуті всі болти

- остаточний показник попереднього натягу співставлений
на величину розтягуючого напруження під час операції.

       

Заклепки були головним видом кріплення на початку ери використання заліза і сталі, іноді болти з м'якої сталі використовувалися в конструкціях. Протягом довгого часу відомо, що заклепки зазвичай монтуються методом стиснення. Однак осьове зусилля не контролювалося і кінцевий результат міг бути різноманітним . Тому цей кріплення не міг підходити для більш якісного з'єднання.
Бато і Бейтман були першими, хто запропонував використовувати високоміцні болти для складання сталевих конструкцій. У 1934 році вони повідомили Комітету Сталевих Конструкцій комітету з наукових і промислових досліджень Великобританії, що болти можуть бути досить міцними, щоб запобігти ковзанню у вузлах конструкцій.
    

     Категорії болтових з'єднань.
Відповідно до європейської норми Єврокод 3 (EN 1993-1-8) болтові
з'єднання діляться на дві основні категорії: з'єднання з навантаженням на зсув
і напружені з'єднання .

Різьбове з'єднання навантажене на зрушення повинно бути одним з наступних видів:

Категорія А
(Тип підшипника). У цій категорії болти класів міцності від 4.6 до 10.9 повинні бути використані. Немає попереднього навантаження і спеціальні вимоги до контактним поверхні не потрібні . Розрахунок граничної навантаження зсуву не має не перевищує розрахункове опір зрушенню, ні розрахунковий опір підшипника.
Категорія B
(ковзання - стійке в граничному стані). У цієї категорії використовуються високоміцні болти класів міцності 8.8 і 10.9. Ковзання не повинно відбуватися в граничному стані. Розрахунок працездатною навантаження не повинен перевищувати розрахунковий опір ковзанню.
Розрахунок кінцевої поперечного навантаження не повинен перевищувати ні розрахунковий опір зсуву,
ні розрахунковий опір підшипника.
Болтове з'єднання в напруженому стані повинно бути виконано в одному з
наступних варіантах:
Категорія D
(без попереднього завантаження). У цієї категорії використовуються болти класу міцності від 4.6 до
10.9. Це категорія не повинна використовуватися, коли з'єднання часто піддаються різним розтягувань . Однак, вони можуть бути використані щоб протистояти нормальним вітровим навантаженням .
Категорія E
(з попереднім навантаженням). У цієї категорії необхідно використовувати високоміцний кріплення класів 8,8 і 10,9 з обов'язковою контрольованої затяжкою.

 

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner